Sunday, November 25, 2012

beautiful wedding :)

assalamualaikum

sebelum nak post pasal outdoor photoshoot ku punya wed haritu,
semalam ada janji nak bagitau kan wedding sape yg aku pegi.
haa nie nak habaq maii kat hang hihi

memandangkan pagi je ada masa free, tengahari dah start sibuk
nak check-out hotel, balik rumah siapkan apa yg patut dulu sebelum 
nak balik rumah mak sendiri **maklum laa nak ambil hati mertua hihi,
balik jenguk tokwan dan tokki yg dah uzur oh ya 
si kenit Iqram jugak my cousy yg sangat nakal tu, 
petang si suami pulak ambil hati pak mertua dia tolong 
bercucuk tanam kat laman hihi dan setiap kali balik je,
malam tu mesti family dinner kat luar :)

si pengantin pun pernah berseloroh,
dia nie nerpes tahap melampau sangat kalau ada membe yg dah 
berpengalaman temankan, takde la jantung nak tercabut ke hape haha

before wed dia pun kiteorang banyak chat dalam whatsapp,
bertanyakan hal-hal berkaitan nak kawen tu, seronok 
dapat share pengalaman serba sikit :)

so aku dengan 2 orang lagi bestties se-uni dia **diaorang dah berkampung 2 hari kot kat rumah si pengantin tolong tolong preparation, temankan dia masa akad nikah.

kerja aku betulkan veil dan gosok belakang dia, haha membantu 
ke?? lega laa sikit si pengantin yg tengah gemuruh tu kan hihi


hasilnya alhamdulillah semua berjalan lancar 
dengan sekali lafaz je. dah jadi isteri orang :')

aku nie memang seronok benor kalau bab-bab orang kawen,
nak nak lagi kalau kawan yg terdekat, mesti nak pegi.

raja sehari Badrul & Nadiah



tak puas hati betul laa, apehal aku nampak gemok sangat eh? haha

tak dapat nak stay for her reception tapi takpela
at least I made it, sampai jugak penuhi undangannya.
sebab pernah dengar kalau dengan sengaja tanpa usaha
tak pegi undangan orang nie boleh jatuh hukum berdosa tau,
wallahu'alam


yg nie aku suka, pic of the day :)

to Na, Im sooo happy for you seronok dapat temankan
mung masa akad nikoh hihi yess sekali lafaz jek! Haha, gudluck
aku harap semuanya berjalan lancar dan sampai ke akhir hayat ye. 
Aku tahu mung nok branok cepat, so aku mnunggu berita gembira tu :p


most beautiful thing on her wedding,
fresh roses awww ^.^




No comments: