Thursday, November 29, 2012

LOVERS on wedding :)

assalamualaikum

lovers mana pulak nie, kekasih gelap ke?? 
HAHA

taknak laa saya dah kawen nie hihi
okay, lovers di sini bermaksud kenalan-kenalan yg sangatt
aku dan si suami hargai sebab dapat bersama-sama kami 
sewaktu hari-hari permulaan fasa baru dalam hidup :)

even majlis kami simple se simple simple nya hehe
sebab memang niat permulaan nie nak ambil berkat lebih
dan adalah sebab lagi yg aku dah jelaskan masa mula-mulaaa
sekali aku buat entry pasal aku nak kawen nie, cuba belek-belek balik :p
diaorang semua tetap datang memeriahkan dan meraikan kami :')
happy tau, terharu tau, trima kasih tau HIHI

my sis and her husband, merangkap photographer
tak rasmi sewaktu pernikahan hihi nie dapat drp beliau la nie.



bawah nie antara classmate aku masa form 5 dulu :)
classmate husband pun ada tapi xsempat amek gambar sesama wuwu
fyi, kiteorang suami isteri mula-mula kenal masa form 5 sama-sama :)


my lovely friend, Wanny and her shy shy sister hihi


masa nie dah nak balik dah, suami pun dah serabai dek kepanasan :p
 sempat lagi budak-budak nie tarik pengantin nak bergambar jugak hihi
kawan masa form 5 jugak, cuma tak sekelas je ;)


one of my bff since form 5, Nadiah.
yess yg baru-baru nie aku buat entry dia kawen tu hihi
sebenarnya dia yg planning lebih awal sekali aku potong line kawen dulu :p
drp plan bulan 3 next year terus dia kawen tahun nie jugak haha


ini pulak antara husband's frens, lepas kawen nie
kawan-kawan dia jadi memember aku jugak ;p



so ini jelah gambar-gambar yg ada dalam simpanan aku sekarang,
drp photographer rasmi dan tak rasmi hehe dan fon sendiri.
ada memember yg snap dengan kamera fon diaorang,
ada yg datang bawak hadiah salam salam cium pipi
tapi tak sempat nak snap some pics sebab 
kebetulan ramai tetamu yg lebih tua tengah kerumun kiteorang,
apa-apa pun kami hargai kedatangan korang semua masa majlis kami :)

terima kasih!!

tu pun ada ramai lagi kenalan yg tak dapat datang sebab 
jarak dan kekangan masa. 
macam kawan-kawan yg dekat KL kenal masa belajar kolej, 
classmate dari form 1-4 kat Jerteh dan geng wira wirawati 
masa PLKN kem Kemaman, semua jauh-jauh :(

kebetulan masa tu dah habis pun
cuti raya, 14 dengan 15 Syawal, ada yg dah masuk kolej/class,
yg dah kerja semua **yg mencelah-celah time rehat tu datang jugak, terharuu sangat :')

pada yg tak terjemput ke, sorry sangat sangat sebab kiteorang 
ada masa yg suntuk je dalam ramai-ramai ada lah yg terlepas pandang, 
mintak maaf banyak-banyak-banyak-banyak sangat tau ^.^

nanti InsyaAllah ada rezeki dan takde aral membujur pauh ke 
hihi jeng jeng jeng, tunggu jela ye masa tu nak jemput semuaa ;)

apa-apa pun yg penting sekarang semuanya pun dah selamat, 
berjalan lancar dan berakhir dengan baik. kami suami isteri pun 
bahagia sangat, dah nak masuk 3 bulan dah rumahtangga kami hehe

nanti update lagii, byeeee





No comments: