Tuesday, May 10, 2011

aku WIRAWATI ! :)

jeng jeng jeng. lepas entry panas semalam,jom kite imbau memory pulak :) 


yess,aku seorang WIRAWATI. mule-mule memang xbest sangat feeling nye,but now bile imbas balik semuanye sweet sangat. 


lepas spm dulu,name aku ada dalam toplist yg kena pegi program latihan khidmat negara PLKN. bengang habis la time tu,mane x nye,dalam ramai-ramai budak form 5 mase tu,aku nie termasuk dalam 7 orang yg sekolah pilih untuk join plkn. and xde sekor pun geng dengan aku kat cheneh,kemaman. ggrrrr. rela xrela,g la jugak.

nie la blok aku selama 3 bulan kat sane.
actually xsampai 3 bulan pun ;/

then aku kenal dengan budak berempat nie. jue,eyfa,eizah,aja. jadilah kiteorang geng berlima yg tido katil bertempek-tempek,makan kat hall same-same,mandi ramai-ramai,g solat kat surau same-same,round tasik xreti penat and yg paling besttt buat ketupat berbakul-bakul ;p


susah senang dekat kem,dyeorang lah yg buat aku berjaya bertahan. tau-tau jela kem plkn tu macam mane modulnye,padat sangat-sangat and memang kena ada ketahanan fizikal&mental. aku akui dyeorang buat life aku dekat kem jadi happening :D

eizah kenitt ;p
eyfa gedik ;p
jue giler ;p
aja pendekk ;p



selaen dyeorang nie,ada jugak insan-insan laen yg aku rindu. xramai la sebab aku nie kera sumbang ckit hehe and plus xsempat nak bersnap-snap ngan dyeorang.

nie WAN. budak-budak kem cakap muke dye mirip aku
bile pakai tudung. yeke?? haha my twin,miss u!
nie JERN. aku xtau la apesal panggil dye camtue ;p
dye ala-ala tomboi jugak la but dye layan aku nice :)

yang laen-laen tu macam RUDY,LAN,DIN ummm sape lagi **aku xingat name sebenarnye but kalau muke tu aku ingat lagi* sorry ek? :)

rindunye kat korang,ada yg still contact-contact kot fon or fb,ada yg dah lost terus. rase nak buat jejak kasih pun ada hehe.

termenung teringat korang :( contact la balikkkkk

nie rupa tiey sekarang,xdop beza pun. lau jumpe kat bando ke,
reti-reti la tegur deh. sebut je klcc,sure ingat punye :D








No comments: