Sunday, January 30, 2011

untuk kamu :))

siti 'aisyah *bangga tak daku still ingat nama panjang kamu walaupun dah berapa tahun kott tinggalkan skulah2??*
nie untuk kamu yg sudah b'susah payah buet entry tuk daku suatu ketika dahulu tauu :))

kantoi suda..kat cnie ad name kau ann haha!

tuk reader2 sekalian,semek nie d'panggil ECAH or MEKOCAH and name glamer dia sekarang ECHA ok. haha! :P *jangan marah nob :))* dia nie memang kaki sakat aku walaupun kiteorang nie bleh kire besfren la kann *dia selalu x mengaku aku nie besfren dia,kesian kan aku? :((* pelik kan minah nie,cakap besfren tapi bukan nak protect,makin kenakan aku lagi ada laa. selalu amek kesempatan atas kebendulan aku -.- tapi tapi,aku tahu tu cara dia meluahkan kasih sayang dia terhadap aku sebab manusia walaupun rambut hitam tapi cara laen2 kan. thanx cah sebab mu sayang aku,aku tahu! *hahahahahahahahahahaha mesti dia cakap aku perasan*


seperti yang anda2 tengok,dia nie memang 'comel' *cah,control marah ek? :P* daaann aku suke giler cepuk2 dia punya lengan yg sangatt2 empuk itu :D tak kisah la kan,bile b'kawan x kire apa pun fizikal dia,rupa dia or apa2 jelah yg luarannya,janji kita tahu dia kawan yg baek dan selalu boleh terima kita apa ada nya :))


cah,thanx for everything. aku sayang mu jugok :)

nak tengok pe dia merepek dalam entry tuk aku tu? klik sini





No comments: